جستجو

 نماینده شهر اردبیل در مجلس شورای اسلامی از دفتر انجمن سینمای جوانان این شهر بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شنبه اول دیماه مهندس بدری با حضور در جمع هنرمندان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل باآن‌ها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست که با حضور ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل صورت گرفت، ابتدا میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن ارائه گزارش عملکرد کلی از فعالیت و توفیقات این دفتر، با اشاره به موفقیت‌های پی در پی هنرمندان دفتر اردبیل در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی افزود که این افتخارات در حالی نصیب بچه‌های این مرکز می‌شود که با حداقل حمایت مادی و تجهیزاتی انجمن و ارشاد و با پشتکار و اراده خود دست به تولید آثار می‌زنند. وی با اشاره به ماندگاری هنر سینما و پیام آن در اذهان در طول سالیان دراز، ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید فیلم کوتاه و برگزاری جشنواره  منطقه‌ای سینمای جوان در مشگین‌شهر خواستار حمایت بیش از پیش مسئولین از این حرفه شد .

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  ضمن ابراز خرسندی از وجود استعدادهای سینمایی در استان اردبیل از حمایت مادی وزارت ارشاد از تولید فیلم در استان‌ها خبر داد و از زحمات کارکنان انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در راستای ارتقای فرهنگ و هنر استان قدردانی کرد.

مهندس بدری نماینده شهر اردبیل در مجلس شورای اسلامی قبل از شروع به صحبت خواستار شنیدن سخنان حضار  در جلسه شد و تعدادی از هنرمندان و پیشکسوتان به تحلیل فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان اردبیل پرداختند و نظرات و درخواست‌های خود را در زمینه توجه مسئولین به حرفه فیلمسازی مطرح کردند.

 در ادامه نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام زیر ساخت‌ها را فرهنگ و هنر می‌سازد و تنها ابزار که می‌تواند فرهنگ‌سازی کند، زبان هنر است، افزود که ما در ۴۰ سال گذشته نتوانسته‌ایم آن‌طور که باید برای فرهنگ و هنر سرمایه گزاری کنیم  و امکانات محدودی را هم که داشته‌ایم، به خوبی هدایت نکرده‌ایم. وی افزود با توجه به وسعت وظایف وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ و هنر درصد خیلی کمی از بودجه فرهنگی در اختیار این وزارت هست. بدری با اشاره به اینکه اگر بعد از دوران جنگ می‌توانستیم برای فرهنگ و هنر،  برنامه‌ریزی و هزینه کنیم به موفقیت‌هایی بس بزرگ نایل می‌شدیم.

مهندس بدری نماینده شهر اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر دانش آموزان و کودکان آن دوران که وارد بدنه ادارات و وزارتخانه های ما شده ‌اند، دیگر نیازی به فرهنگ سازی نداشتند، افزود: در آن دوران اتحاد و همدلی و حس نوع دوستی و کمک به هم‌نوع بسیار محسوس بود ولی الان آن حس‌ها کم رنگ شده‌است.  بدری در پایان  در خصوص هماهنگی دیدار مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با وزیرفرهنگ و  ارشاد اسلامی برای جذب بودجه قول مساعد داد و با بیان اینکه موارد پیشنهاد شده در جلسه موارد خوبی بودند، ولی در برنامه ششم مجلس هیچ پرداختی در خصوص آن‌ها صورت نگرفته است قول داد که تمام سعی خود را به کار خواهد گرفت که این موارد در برنامه های آتی مد نظر قرار گیرد .

 

مهندس بدری نماینده شهر اردبیل در مجلس شورای اسلامی هم چنین در خصوص تهیه زمین و فضای مناسب با بیان اینکه این کار نیاز به برنامه بلند مدت دارد ، افزود که سعی می‌کنم در آینده‌ای نزدیک استارت این کار زده شود.     

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *