جستجو

 اکران فیلم‌های برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ساعت ۳ بعدازظهر دوشنبه ۱۲ آذرماه در سالن سینما هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی  آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جشنواره که با همکاری معاونت سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن سینمای جوانان  کهگیلویه و بویراحمد ‌برگزارمی‌شود، آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مشتمل بر ۴۴ فیلم کوتاه داستانی،مستند،انیمیشن و تجربی در دو بخش ملی و بین‌الملل، طی مدت سه روز برای  فیلم‌سازان وعلاقه‌مندان به سینما نمایش داده خواهند شد.

قدرت‌الله سلیمانی‌فر، مدیر اجرایی جشنواره و مدیر  انجمن سینمای جوانان کهگیلویه وبویراحمد  در این رابطه گفت:  در بخش جنبی جشنواره  میزبان کارشناسان سینما برای برگزاری نشست‌های تخصصی فیلم‌سازی خواهیم بود و یکی از این نشست‌ها با حضور محسن قرائی  کارگردان فیلم «سد معبر» برگزار خواهد شد.

نمایش آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، دوازدهم تا چهاردهم آذرماه ۹۷  از ساعت ۳ تا ۸  بعد ازظهر در سالن سینما هنر یاسوج واقع در میدان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد  برگزار می‌شود.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *