جستجو

مراسم اختتامیه  هشتمین  هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان دزفول  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این مراسم  روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت  با حضور فیلمسازان ، عکاسان ، فارغ التحصلان دوره فیلم سازی و علاقه‌مندان به سینما و عکاسی برگزار شد و از برگزیدگان در سه بخش فیلم های نیمه حرفه ای ، فیلم‌های پایان دوره فیلمسازی و عکاسان برتر نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

 

در آغاز مراسم  محمد باقر حنطو زاده رئیس دفتر دزفول ضمن خوش آمد گویی به حضار و سخنانی کوتاه در خصوص برگزاری این هفته فیلم و عکس از کسانی که برای برگزاری این برنامه همکاری و تلاش کرده بودند تقدیر و تشکر کردند .

. برگزیدگان بخش فیلم‌های نیمه حرفه‌ای بشرح زیر اعلام شد :

 چهار فیلم جوانی ساخته لیلا براتی ، هم سایه ساخته رضا چراغ چشم ، ایستاده با مشت ساخته اسماعیل دهنوی و لحظه آخر ساخته میلاد احسانی نسب با لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد .

 

. برگزیدگان بخش عکس بشرح زیر اعلام شدند  :

جایزه اول نمایشگاه عکس  شامل لوح تقدیر و کارت هدیه به آقای محمد خاجوی عورکی برای مجموعه عکس پنجره اهدا گردید .

جایزه دوم نمایشگاه عکس شامل لوح تقدیر و کارت هدیه به طور مشترک به آقای سروش جوادیان فر برای عکس با عنوان بازگشت و آقای محمد سیاهپوش برای عکس با عنوان در انتظار شکفتن اهدا شد .

. در بخش فیلم های پایان دوره فیلم سازی طبق رای و نظر کارشناسان معاونت محترم آموزش از ۴ فیلم تقدیر به عمل آمد .

بهترین فیلم آموزشی با عنوان سورپرایز ساخته مجتبی غلامی با لوح تقدیر و حمایت مالی  از فیلم بعدی تقدیر شد .

دومین فیلم آموزشی با عنوان مسیر بی بازگشت ساخته مجتبی میرعالی با لوح تقدیر و حمایت مالی از فیلم بعدی تقدیر شد .

سومین جایگاه به طور مشترک به فیلم های وقتی سیگارم تمام می شود ساخته مریم ثابت نام و پنجره باز بسته ساخته تورج صفدری اختصاص داده شد و از هر دو با لوح تقدیر و حمایت مالی از فیلم بعدی تقدیر شد .

در این مراسم توسط آقای حنطوش زاده رئیس دفتر دزفول از آقایان علی سلطانی پیشکسوت تاتر و سینما بازیگر یکی از فیلم های نیمه حرفه ای  ، منصور غلامی از فیلم سازان فعال  ومدرسین با سابقه دفتر ، میلاد احسانی نسب بابت حضور در جشنواره منطقه ای شبدیزبا فیلم لحظه آخر و محمد خاجوی عورکی بابت دریافت جایزه بهترین مجموعه عکس از جشنواره منطقه ای شبدیز با لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *